Blogia
gggggggghhhhhhkkfdse

Creator Cartoon Network Card Wars Kingdom - Adventure Time Hack nástroj

↓↓↓↓↓↓

Card Wars Kingdom - Adventure Time hack tool purchase Chalice of Gems

↟↟↟↟↟↟

 

 

skóre 3911 Hlasov veľkosť 951 megabajtov 2016-07-14 jazyky Nemec hodnotenie 4,5 / 5 oznámenia Hra je skvelá celkovo, ale hra devs určite prehliadnuť niektoré veci. Príkladom by boli 25% karty HP. Ak ťuknete na zviera, zobrazuje len zlomok HP, nie percentuálny podiel, takže sa často nachádzam z aplikácie, aby som šiel do kalkulačky, aby som rýchlo určil, či je pod alebo nad 25% HP (chýba funkcia na zobrazenie percentuálnych nákladov ma pár multiplayerových zápasov). Ďalšia vec je, že neexistuje spôsob, ako získať špecifické ingrediencie, ktoré potrebujete na vylepšenie alebo prebudenie tvorov v laboratóriu, takže je to oveľa ťažšie. Je to druh hitu alebo chýbajú s kartami a zákusky v časti žalára. Nielen, že sú tam chyby (napríklad srdcia náhodne miznúce a obrazovka je pokojná, ale nie zamrznutá po tom, čo občas vyhral bitku, takže bitka zmizne, akoby sa to nikdy nestalo - stalo sa príliš mnohokrát, aby sa počítalo), ale aspekt multiplayer je v režime beta, nedokončené. Počas multiplayerového aspektu som prehrala ďalšiu bitku, pretože druhý hráč odohral príliš veľa času na hranie, vypnutie mojej obrazovky a strata spojenia nákup Hrudník drahokamov.

Môžete prosím Danie v tejto sérii. Vaša nie je pacientka. Me ha funcionado.

 

0 comentarios